Nova edició dels tàndems lingüístics de Unite!

Cartell promocional de la iniciativa

En marxa els Language Tàdmens de Unite!

La iniciativa s’adreça a tot l’estudiantat de la UPC interessat a millorar els coneixements de llengües

11/10/2023

Es tornen a posar en marxa els 'Language Tàndems' de Unite!. Els tàndems lingüístics ofereixen a l’estudiantat de la Universitat Politècnica de Catalunya-Barcelona Tech (UPC), la possibilitat de practicar qualsevol de les llengües que es parlen en les universitats que formen part de l’aliança amb un altre/a estudiant. Un tàndem lingüístic és una manera informal d’aprendre llengües: dues persones que parlen idiomes diferents es troben per practicar cadascuna la llengua de l’altra. El programa, que s’adreça a tot l’estudiantat de les nou universitats europees que formen part de Unite!, està coordinat, des de la UPC pel Servei de Llengües i TerminologiaLes llengües que s’hi poden practicar són el finès, el suec, l’alemany, el francès, l’italià, el portuguès, el català i l’espanyol, a més de l’anglès, que són les llengües de les universitats associades a l’aliança.

Els tàndems lingüístics de Unite! són una gran oportunitat per desenvolupar les habilitats de parla en una altra llengua, al mateix temps que permeten conèixer altres estudiants europeus i ampliar així la xarxa internacional de contactes personals.