Obertes les inscripcions per a la formació de Unite! en gestió de dades de ciència i recerca obertes

Les activitats formatives, organitzades per Universitat d'Aalto estan adreçades a investigadors, estudiants i personal de les universitats membres de l’aliança

07/09/2023

Unite! l’aliança universitària europea de la qual forma part la Universitat Politècnica de Catalunya-Barcelona Tech (UPC) presenta l’oferta de cursos per a la tardor de 2023 sobre gestió de dades de ciència i recerca obertes. Les formacions, gratuïtes, són organitzades per la Xarxa de Gestió de Dades de Recerca de la Universitat d'Aalto i s’adrecen a estudiants i personal de les universitats membres de l’aliança. Els nous temes per a la tardor de 2023 inclouen el treball de recerca i la IA, la recopilació i l'ús de dades de mapatge participatiu en la investigació urbana i els recursos educatius oberts.

Unite! vol ser un motor europeu de la ciència i la innovació obertes millorant les competències científiques obertes en les universitats associades i en la societat. La comprensió d'una gestió adequada de les dades de la recerca és cada vegada més important per als investigadors i els estudiants de totes les disciplines. Els plans de gestió de dades són cada vegada més necessaris per als finançadors, i els investigadors necessiten urgentment la gestió de dades i habilitats científiques obertes per millorar l'impacte de la seva recerca.

La Xarxa de Gestió de Dades de Recerca de la Universitat d'Aalto ofereix aquesta sèrie de seminaris en línia gratuïts que l'últim any acadèmic, van atreure al voltant de 2.000 participants.