Programa de formació per millorar els mètodes d'ensenyament de programes internacionals conjunts

Tindrà lloc entre el juny i l’agost de 2024 al KTH (Suècia) i les inscripcions es tanquen el proper 31 de maig

29/04/2024

El curs Competències per a la docència col·laborativa en programes conjunts internacionals s'adreça al professorat universitari de les universitats que formen part de l'aliança Unite!, entre elles la Universitat Politècnica de Catalunya-Barcelona Tech (UPC). L'objectiu és ajudar-lo a desenvolupar i implementar mètodes d'ensenyament innovadors per a programes conjunts internacionals. El programa tindrà lloc entre juny i agost de 2024 i combina mòduls en línia amb un mòdul presencial de setmana completa que tindrà lloc a Estocolm a l'agost.

Aquest programa intensiu semipresencial se centra en la integració d'eines tecnològiques, estratègies col·laboratives i enfocaments interdisciplinaris, destacant el paper de la creativitat i el pensament crític. El pla d'estudis posa l'accent en el vincle entre la competència global i els diversos contextos docents, tan presencials com en línia. Els participants aprendran a aprofitar els beneficis únics de les aules multilingües i multiculturals, a dissenyar el treball en equip per a un aprenentatge millorat i a veure els programes conjunts com a oportunitats per a un aprenentatge autèntic a través de la col·laboració empresarial i acadèmica. En acabar, els educadors podran crear experiències d'aprenentatge interculturals i interdisciplinàries enriquides per als seus estudiants.