S’oferten 10 beques de Doctorat en àrees prioritàries de l’aliança Unite!

La convocatòria està oberta del 29 de març al 30 d'abril de 2024

25/03/2024

La Universitat de Lisboa (ULisboa), membre de l’aliança Unite! a la qual també pertany la Universitat Politècnica de Catalunya-Barcelona Tech (UPC), en col·laboració amb Fundação para a Ciência e a Tecnologia (FCT)  i juntament amb Unite! atorgarà 10 beques de doctorat en tres àrees prioritàries de l’aliança, (tot i que no excloent altres àrees), com són:
- Conversió i emmagatzematge d'energia (fotovoltaica, eòlica, de bateries i d'hidrogen)
- Intel·ligència artificial
- Indústria 4.0

El treball de recerca subjacent als ajuts es realitzarà, totalment o parcialment, a ULisboa, preferentment en articulació amb una altra entitat vinculada a qualsevol de les altres universitats que integren ULisboa, promovent així la cooperació institucional.
Les ajudes seran finançades per la Fundació per a la Ciència i Tecnologia (FCT), en el marc del Protocol FCT-Unite!. Tots els procediments de sol·licitud, inclosa la presentació, l'avaluació, la comunicació de resultats, les audiències preliminars, les reclamacions i els recursos, es fan exclusivament en línia.

Més informació

Les sol·licituds es presenten a través de l'adreça de correu electrònic: candidaturas.rh.reitoria.ulisboa.pt. No s'acceptaran altres mitjans.