Tornen els tàndems lingüístics de Unite! per a l’estudiant

Dos estudiants en una reunió en linia per practicar idiomes
Descarregar

El programa s’adreça a tot l’estudiantat de les nou universitats europees que formen part de Unite!

Descarregar

Inscripcions obertes fins al 4 de febrer

La iniciativa s’adreça a tot l’estudiantat de la UPC interessat a millorar els coneixements de llengües. Les Inscripcions estan obertes fins al 4 de febrer

26/01/2024

S’ha llençat una nova edició dels 'Language Tàndems' de Unite!. Els tàndems lingüístics ofereixen a l’estudiantat de la Universitat Politècnica de Catalunya-Barcelona Tech (UPC), la possibilitat de practicar amb un altre/a estudiant qualsevol de les llengües que es parlen en les universitats que formen part de l’aliança: català, alemany, italià, espanyol, francès, suec, finès, portuguès, polonès o anglès. El programa, que s’adreça a tot l’estudiantat de les nou universitats europees que formen part de Unite!, està coordinat, des de la UPC pel Servei de Llengües i Terminologia.

Un tàndem lingüístic és una manera informal d’aprendre llengües: dues persones que parlen idiomes diferents es troben per practicar cadascuna la llengua de l’altra. Després del primer llançament de la iniciativa l'octubre de 2023, s'han creat gairebé 50 tàndems lingüístics virtuals, una gran oportunitat per desenvolupar les habilitats de parla en una altra llengua, al mateix temps que permeten conèixer altres estudiants europeus i ampliar així la xarxa internacional de contactes personals.

Més informació

Se t'aparellarà amb un estudiant de Unite!, que coincideixi amb els teus interessos lingüístics en els 15 dies següents al període d'inscripció. Tingues en compte que l'aparellament d'estudiants per a un tàndem lingüístic depèn de l'oferta i la demanda dels participants.