Unite! Blended Intensive Program (BIP) in Communications Engineering and Data Science

La formació combinarà l'aprenentatge en línia a la UPC i el treball en el campus de la Aalto University Summer School. El termini de sol·licitud finalitza el 15 de maig de 2023

13/03/2023

Unite! proposa a l’estudiantat de la UPC participar en un curs avançat sobre Enginyeria de Comunicacions i Ciencia de Dades que tindrà lloc en el marc de la Aalto University Summer School. El curs està adreçat a estudiantat de 3r curs d'estudis de grau i de màster de camps tècnics com la informàtica, l'electricitat o l'enginyeria informàtica, que estan inscrits en una de les 9 universitats associades a Unite! i d’altres universitats europees.

El curs és una iniciativa conjunta del programa de Màster d'Enginyeria de Comunicacions i Ciència de Dades de Unite! i l'Escola d'Estiu de Aalto, que té com a objectiu que els estudiants adquireixin més experiència en formació professional en aquest àmbit. El curs aportarà coneixements al voltant de temes rellevants per a la indústria relacionats amb les matemàtiques, la modelització i l'anàlisi de senyals i sistemes, l’electrònica, la ciència de dades, la intel·ligència artificial i aprenentatge automàtic, les xarxes i seguretat de xarxa, els sistemes distribuïts i la Internet de les coses. El curs també fomentarà l'aprenentatge de la cultura local a través d'esdeveniments socials com a part del programa.

Les xarxes de comunicació generen enormes quantitats de dades, originades tant per clients com per operadors de xarxa. Les dades del client estan relacionades amb el seu ús de serveis i aplicacions, i les dades de xarxa es recullen de dispositius intel·ligents (cel·lulars, electrodomèstics intel·ligents, sensors IoT, etc.). Els operadors de telecomunicacions i altres grans actors del sector tenen una gran demanda d'experts en telecomunicacions i ciència de dades.

Consulta tota la informació pràctica sobre el curs a la web de Unite!