Unite! Blended Intensive Program on Design Thinking and Product Development

Descarregar

La part presencial del curs tindrà lloc a l'estiu a la Universitat d'Aalto

Adreçat a l’estudiantat de la UPC de 2on i 3r curs de grau de disseny i enginyeria i de totes les universitats associades a Unite!. El termini de sol·licitud finalitza el 15 de maig de 2023

13/03/2023

Els estudiants Unite! podrán experimentar amb aquest curs el procés de desenvolupament de productes, tant la teoria com aplicacions pràctiques. El porgrama combina l'aprenentatge en línia a la UPC i el treball presencial a l'Escola d'Estiu  d’Aalto, Fàbrica de Disseny. El curs està dirigit principalment als estudiants de disseny i enginyeria, però es podrien acceptar altres disciplines.

Design thinking and Product Development és un curs de grau pràctic on els estudiants aprenen sobre com fer servir la innovació per resoldre problemes de la vida real. Aquest curs es centra en l’ús de la tecnologia moderna en processos de prototipat centrats en l'usuari. En equips multidisciplinaris, s'espera que els estudiants creïn solucions mentre aprenen sobre electrònica, tall làser i fabricació additiva. El curs inclou la teoria i la pràctica del pensament de disseny i la seva aplicació en diferents contextos.

Durant el curs, s'animarà als estudiants a participar en la creació de xarxes internacionals, l'aprenentatge d'experts i desenvolupar les seves habilitats transversals. El curs també fomenta l'aprenentatge de la cultura local a través d'esdeveniments socials com a part del programa.

Consulta tota la informació pràctica sobre el curs a la web de Unite!