Unite! convida al PDI a fer aportacions a la caixa d'eines d'ensenyament en línia

Descarregar

Unite! vol facilitar l'accés als programes internacionals a estudiantat fins ara exclòs per diferents raons

La caixa d'eines té com a objectiu donar suport a la creació de plans d'estudi innovadors, nous mètodes educatius i idear cursos de formació per al professorat i el personal administratiu.

19/07/2022

Unite! convida a tot el PDI de les universitats membres a explorar els continguts de la Caixa d'Eines Digitals i a fer aportacions de pràctiques, recursos i eines que hagin experimentat i que vulguin compartir amb tota la comunitat Unite! La Caixa d'Eines Digitals per a l'ensenyament en línia de Unite! recull les experiències de professors dels diferents països i disciplines de l'aliança i és un dels resultats del Programa Embedding Virtual Exchange (JPROV), que forma part de la convocatòria Erasmus+ dins de la Iniciativa Universitària Europea.

El projecte JPROV té com a objectius crear un marc per al desenvolupament de programes conjunts internacionals (JPs) innovadors i eficients amb elements en línia i crear l'estructura i les solucions tècniques necessàries per desenvolupar aquests nous programes. La iniciativa neix per facilitar l'accés als programes conjunts internacionals a l’estudiantat que fins ara ha quedat exclòs d'aquestes oportunitats formatives per raons econòmiques, socials, geogràfiques o de mobilitat física.

El projecte no sols crearà l'estructura i les solucions tècniques, sinó que també abordarà el contingut i els enfocaments pedagògics i, per tant, conduirà a la creació de plans d'estudi innovadors, nous mètodes educatius i desenvoluparà cursos de formació per al personal administratiu, tècnic i acadèmic que participarà en el procés.

Es poden enviar les idees i aportacions fent clic aquí