Unite! impulsa un fons llavor per a iniciatives innovadores del PDI i l'estudiantat de la UPC

Descarregar

Unite! llança un Fons Llavor

L’objectiu és impulsar projectes d'interès comú i que alhora siguin rellevants per a les diferents comunitats de l’aliança. Les sol·licituds es poden presentar fins al 15 de maig (estudiantat) i el 31 de maig (PDI).

16/03/2023

L’aliança Unite!, de la qual forma part la UPC, posa en marxa el Fons Llavor “Unite! Seed Fund” que donarà suport financer a l'exploració i el desenvolupament d'activitats i projectes innovadors dins les comunitats de les universitats membres. La primera ronda de finançament del fons s’adreça a projectes de col·laboració presentats pel personal docent, unitats d'ensenyament i aprenentatge, personal investigador i unitats de recerca i estudiantat i associacions d'estudiants.

El finançament està obert a totes les matèries i temes, tant en formats presencials, híbrids i purament digitals. Hi haurà una convocatòria anual del Unite! Seed Funds per finançar propostes en l’àmbit de l’Ensenyament i l’Aprenentatge i de la Recerca i el Doctorat amb un import de finançament per a cada projecte d’entre 10.000 i 80.000 euros. També es preveu una convocatòria bianual per a les propostes de l’estudiantat amb un finançament màxim de 20.000 euros.

Totes les sol·licituds es tramitaran a través de Metacampus, la plataforma digital de Unite! a partir del 15 de març de 2023 i els terminis de presentació varien entre el 15 i el 31 de maig de 2023 en funció del tema de la proposta.

Per al rector de la UPC, Daniel Crespo, un dels impulsors de la iniciativa a Unite! “el fons llavor de Unite! és una plasmació tangible del seu potencial per impulsar projectes d'interès comú i que alhora siguin rellevants per a les diferents comunitats. Mostra la dimensió múltiple de Unite!, donant suport a activitats docents, de recerca, d'Innovació i d’estudiantat”.

Per a Anshika Suri, directora del Fons Llavor de Unite! "la naturalesa llavor d'aquest finançament té el potencial d'activar i estimular activitats co-creatives com a projectes de recerca conjunts, programes intensius, activitats extracurriculars o interculturals organitzades en col·laboració a llarg termini en unitats docents o de recerca, com a tallers o simposis, entre altres”.

Més informació

• Terminis de presentació: del 15 de març de 2023 al 15-31 de maig de 2023, en funció de les convocatòries.
  • Comunicació del finançament: La decisió de finançament està prevista per al 30 de juny de 2023.

• Informació més detallada sobre el procés de sol·licitud i sobre les diferents convocatòries a l'espai Unite! Seed Fund en Metacampus.

• Per a qualsevol consulta, els candidats interessats poden enviar un correu electrònic a:
    seedfund@unite-university.eu.
    UPC Key Liaison Officer: Lourdes Reig