Unite! llança el Catàleg de Formació per a PDI i PTGAS de les universitats de l’aliança

Es tracta d’un hub per connectar, col·laborar i internacionalitzar les activitats professionals del personal de les universitats on trobaran àmplies oportunitats de treball en xarxa, accés a recursos i foment de col·laboracions internacionals per millorar els coneixements i el creixement professional.

02/05/2024

Unite!, presenta el seu catàleg de formació Per a PDI i PTGAS de les nou universitats de l’aliança, entre elles la Universitat Politècnica de Catalunya -Barcelona Tech (UPC), ara accessible a través de la web de Unite!.

Dissenyada per enriquir el recorregut professional de professors, investigadors, personal administratiu i tècnic de tota l'aliança, aquesta iniciativa té com a objectiu dotar els participants de les eines i recursos essencials per a la seva formació. El catàleg és el resultat del treball fet per la comunitat d'experts 6.6, encarregat de definir un programa anual de formació del personal de l’aliança. En el mateix han participat membres del Servei de Desenvolupament Professional de la UPC.

L'oferta compta amb una gran varietat d'opcions de formació seleccionades de l'expertesa de les institucions associades de Unite!. Complementant l'oferta universitària existent, aquests cursos cobreixen una àmplia gamma de temes com la pedagogia, el desenvolupament professional, la multiculturalitat i la internacionalització de les pràctiques, entre d'altres.

Per a Barbara Guyomarch, Project Manager de la Comunitat 6, "l'obertura del catàleg de formació a tot els docents, investigadors i personal és una magnífica oportunitat per aprendre diferents maneres de treballar, millorar les nostres competències interculturals, adquirir nous coneixements i aportar el nostre coneixement als nostres equips".

La formació s'ofereix en diversos formats, des de sessions de dues hores fins a tallers de diversos dies, i està disponible en línia i presencial. Tot i que s'imparteixen principalment en anglès, els cursos estan adreçats a persones que desitgen ampliar els seus coneixements i habilitats en l'àmbit europeu, adquirir noves competències o aprendre idiomes. Els participants potencials poden registrar-se directament a través de la web de Unite!, per assegurar les seves places.
Des del Catàleg, membres de les universitats Unite! també poden incloure propostes de formació que els experts de la Comunitat 6 avaluaran abans de ser publicades al catàleg.