Unite! organitza tallers sobre igualtat de gènere i desenvolupament professional per al PDI

Cartell dels tallers amb el títol i imatge d'una noia
Descarregar

"Paving the Way for the Future” és el títol dels tres tallers que tindran lloc aquest mes de novembre

Ja es poden fer les inscripcions als tallers, que tindran lloc, en línia, els dies 9, 17 i 24 de novembre.

08/11/2023

L’aliança Unite!, a la qual pertany la Universitat Politècnica de Catalunya -Barcelona Tech (UPC), ha organitzat, per aquest mes de novembre, una sèrie de tallers en línia adreçats al personal investigador de les nou universitats membres. Sota el títol 'Paving the Way for the Future UNITE! HRS4R', els tallers es basen en una anàlisi de les millors pràctiques i les polítiques existents en l’àmbit de les estratègies de Recursos Humans per a Investigadors (HRS4R) en la recerca i el món acadèmic. Les sessions també abordaran les polítiques i mesures per eliminar la fugida de talent i reforçar la circulació del coneixement així com les barreres per a la inclusió igualitària i les estratègies eficaces per atreure, avaluar i recompensar als investigadors.

Cada un dels tallers (amb una durada d'hora i mitja), tractarà una d’aquestes àrees:

• 9 de novembre, de 10 a 11.30 hores
    Directrius dels Plans d'Igualtat de Gènere. Els Plans d'Igualtat de Gènere són una eina estratègica clau per implementar el canvi organitzatiu. El taller, adreçat al personal interessat en aquests plans, serà un espai per compartir pràctiques i visions de futur en l'educació STEM.

• 17 de novembre de 2023, de 10 a 11.30 hores
    Programa de tutoria per a investigadors novells. Els programes de tutoria són una eina per al desenvolupament professional. El taller, que s’adreça a persones interessades en els programes de mentoria i investigadors de carrera primerenca, vol ser un espai per compartir bones pràctiques i aprendre com estructurar un programa de mentoria.

• 24 de novembre de 2023, de 10 a 11.30 hores
    Directrius per a l'avaluació dels investigadors sobre l’avaluació del personal investigador en la comunitat Unite!. Un espai per compartir bones pràctiques i idees per al futur en aquest àmbit.

Més informació

Les persones interessades a participar en els tallers poden fer les seves inscripcions, omplint aquest formulari.