Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech

Màster universitari en Ciència i Tecnologia de la Sostenibilitat

El màster universitari en Ciència i Tecnologia de la Sostenibilitat té com a objectiu proporcionar una formació interdisciplinària i avançada que faciliti la comprensió de les interaccions entre societat, economia i medi natural, així com de les opcions i tendències científiques i tècniques que permeten abordar els principals reptes del desenvolupament sostenible dels sistemes socioambientals actuals.

El màster formarà emprenedors i agents del canvi de cara a un desenvolupament sostenible, els quals, en funció de la seva especialització en els àmbits de la biodiversitat i el medi natural, l'ambient construït i els serveis o el sistema productiu i la gestió de la informació, podran dissenyar, implementar i avaluar solucions sostenibles en diferents camps de l'enginyeria i la tecnologia, treballant en diferents contextos, culturals i professionals, de forma transdisciplinària i amb rigor científic i tècnic.

Mostra el text complet
Amaga el text complet
Durada i inici
Dos cursos acadèmics, 120 crèdits ECTS. Inici: setembre
Horaris i modalitat
Matí. Presencial
Preus i beques
Preu aproximat del màster sense taxes acadèmiques i expedició del títol, 6.295 € (9.442 € per a no residents a la UE).
Més informació sobre preus i pagament de la matrícula
Més informació de beques i ajuts
Idiomes
Si us plau, consulteu la programació (https://cts.masters.upc.edu/ca/informacio-academica) per a obtenir més informació sobre l'idioma d'impartició de les diferents assignatures.
Lloc d'impartició

Campus Nord

Títol oficial
Inscrit en el registre del Ministeri d'Educació, Cultura i Esport
Acords de doble titulació
Entre estudis de la UPC
  • Màster universitari en Ciència i Tecnologia de la Sostenibilitat + Màster universitari en Intervenció Sostenible en el Medi Construït (MISMeC)
Amb altres universitats internacionals
  • Màster universitari en Ciència i Tecnologia de la Sostenibilitat + Amb un dels següents màsters de la Pontificia Universidad Católica del Perú (PUCP):
  • Maestría en Desarrollo Ambiental
  • Maestría en Gestión de los Recursos Hídricos

Requisits generals
Requisits acadèmics d’accés a un màster
Requisits específics

Vegeu els requisits específics d'accés al màster

Places
Preinscripció
Preinscripció tancada (consulta els nous períodes de preinscripció al calendari acadèmic).
Com es formalitza la preinscripció?
Com es formalitza la matrícula?
Legalització de documents
Tots els documents expedits en països de fora de la Unió Europea han d'estar legalitzats per via diplomàtica o amb la postil·la corresponent.

Quart quadrimestre

• Treball de Fi de Màster 30