Curs MOOC: Ones i Sistemes

Un curs dissenyat per enllaçar conceptes fonamentals de física i la seva aplicació als sistemes sense fil moderns. El seu objectiu és proporcionar als estudiants que ja compten amb coneixements d'enginyeria, matemàtiques i física les eines necessàries per comprendre el funcionament d'aquests sistemes. El curs és independent i està pensat per ser informatiu per a l'estudiant curiós i per ajudar a aquells estudiants que volen accedir al màster en Enginyeria Elèctrica. El curs ofereix una visió equilibrada de la teoria, l'aplicació i la descripció de sistemes reals.

• Idioma: anglès (vídeos en castellà i anglès)
  • Contacte: romeu@tsc.upc.edu

Si ja has adquirit coneixements bàsics d'electromagnetisme, després de seguir el curs Ones i Sistemes hauràs après els principis subjacents que fan que els sistemes sense fil o de radar siguin possibles. El curs és independent i has de ser capaç de seguir-lo amb un nivell de matemàtiques d'un grau en enginyeria.