Vols fer el TFG, TFM, pràctiques o participar en projectes de l'espai i petits satèl·lits? El 23 de gener, el NanoSat Lab t’ensenya com fer-ho!

Cartell amb la informació de la presentació en línia i de la jornada de portes obertes del NanoSat Lab
Descarregar

El NanoSat Lab, el laboratori de la UPC dedicat al disseny i la fabricació de càrregues útils i petits satèl·lits, donarà a conèixer els projectes en curs i les instal·lacions a diposició de l'estudiantat de la Universitat interessat a fer els treballs de fi de grau (TFG) o de màster (TFM), fer pràctiques acadèmiques o col·laborar amb la recerca que es desenvolupa. La jornada de portes obertes tindrà lloc tant en línia, a les 9:30 h, com de manera presencial, de 10:30 a 13 h, al Campus Diagonal Nord.

19/01/2023

Dissenyar i desenvolupar instruments d'observació terrestre, així com comunicacions de satèl·lits i missions de petits satèl·lits, en col·laboració amb l'Agencia Espacial Europea (ESA) i altres organismes són algunes de les activitats acadèmiques i de recerca que es duen a terme al NanoSat Lab de la Universitat Politècnica de Catalunya - BarcelonaTech (UPC) i que es donaran a conèixer dilluns, 23 de gener en la presentació en línia que tindrà lloc a les 9:30 h i en la qual s'explicaran també els actuals projectes del laboratori. De 10:30 a 13 h, el NanoSat Lab, ubicat al Campus Diagonal Nord de la UPC, obrirà les portes per mostrar part d'aquests projectes i les instal·lacions de Barcelona

Vinculat a l’Escola de Telecomunicació de Barcelona (ETSETB), al Centre Específic de Recerca CommSensLab-UPC i al Departament de Teoria del Senyal i Comunicacions de la Universitat, el NanoSat Lab compta amb el suport de l’Institut d'Estudis Espacials de Catalunya (IEEC). També disposa de l'Estació Terrestre de Seguiment de Satèl·lits del Montsec (SGSMontsec), a Lleida, gestionada conjuntament amb l'IEEC.