• Coneix la UPC

• La UPC desperta vocacions a l’Escolab

Les escoles i facultats de la Universitat Politècnica de Catalunya han programat aquest nou curs un total de 50 activitats científiques per a l’alumnat d’ESO, batxillerat i CFGS, en el marc del projecte Escolab.

• La recerca més jove

Descobreix el niu d'idees de recerca

• Lliurat el 18è Premi UPC

El 22 de setembre ha tingut lloc el lliurament del 18è Premi UPC Arquitectura, Enginyeria, Ciència i Tecnologia, coincidint amb l’acte d’inauguració del curs acadèmic 2017-2018 de la UPC, a Barcelona. El guardó reconeix el millor treball de recerca de batxillerat i el millor projecte de cicles formatius de grau superior i premia, a més, un finalista entre els treballs de batxillerat presentats.

• Apropa't a la UPC

Quants graus i màsters pots cursar a la UPC? Disposa de programes de mobilitat o pràctiques en empreses? Quines són les vies d'accés a uns estudis determinats? I les sortides professionals? Les activitats de promoció i orientació organitzades al llarg del curs t'ajuden a resoldre dubtes sobre els estudis de la UPC i són una eina útil per a la presa de decisions sobre el teu futur a la Universitat.

• Coneix el que t'ofereix l'ETSETB!

• T'apuntes a la FOOT?

• Pregunta als astronautes de l’Estació Espacial Internacional!

L’Escola d’Enginyeria de Telecomunicació i Aeroespacial de Castelldefels (EETAC) convida els estudiants de secundària a fer preguntes ‘en directe’ als astronautes de l’Estació Espacial Internacional.

• Premis a l’alt rendiment

Al llarg del curs, diversos estudiants del Centre de Formació Interdisciplinària Superior (CFIS) de la UPC han obtingut guardons i posicions destacades en competicions internacionals d’informàtica i matemàtiques.

• 14 de febrer: Jornada de Portes Obertes a la UPC

Ja pots fer la teva inscripció!

• Convocat el 19è Premi UPC

Un any més, la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) convoca el Premi UPC Arquitectura, Enginyeria, Ciències i Tecnologia per a treballs de recerca de batxillerat i projectes de cicle formatiu de grau superior (CFGS). Els treballs de batxillerat es poden enviar fins al 18 d'abril, mentre que els projectes de CFGS es poden inscriure fins al 25 de maig. Els guanyadors de les dues categories obtindran una beca de gratuïtat per al primer curs de grau a la UPC i una tauleta.

• Una estudiant i una titulada per la UPC reben Premis Dona TIC

Ester Lorente, enginyera informàtica i estudiant del master's degree in Innovation and Research in Informatics (MIRI) de la UPC, ha estat guardonada en la categoria Estudiant TIC Universitària. Per la seva banda, l’enginyera de telecomunicació per la UPC Mireia Calvo ha rebut el Premi Dona TIC Revelació.

• Coneix el present de la robòtica

• Nova edició del programa 'Bojos per les mates'

• Descobreix l'enginyeria que mou el món

El nou grau en Enginyeria Geològica i Ambiental s'impartirà a l'Escola de Camins el proper curs

• Convocat el 15è Premi Poincaré 2018

Organitzat per l'FME, premia el millor treball de recerca relacionat amb les matemàtiques o l’estadística.