Recull el teu carnet UPC

6. Recull el teu carnet UPC

• El carnet UPC t'acredita com a estudiant de la Universitat i et permet l'accés a diferents serveis: biblioteques, laboratoris, edificis...

Per generar el carnet és imprescindible que pugis la teva foto al sistema en el moment del registre.

Dates per recollir el carnet: del 5 al 23 de setembre. A partir del dia 1 de setembre ja podràs sol·licitar cita prèvia des d'aquesta mateixa pàgina web.

Si ets estudiant del centre docent que indiquem tot seguit, hauràs de recollir el teu carnet a qualsevol dels següents punts d'emissió:

» FIB, ETSETB, ETSECCPB, al Campus Diagonal Nord
    » ETSEIB, ETSAB, EPSEB, FME, al Campus Diagonal Sud
    » EEBE, al Campus Diagonal-Besòs
    » EEABB, EETAC, al Campus del Baix Llobregat
    » ESEIAAT, FOOT, CITM , al Campus de Terrassa

• En cas que el teu centre docent sigui l'EPSEM, l' EPSEVG, l' ETSAV, l'FNB o CFIS, el rebràs per correu postal a l'adreça que hagis informat al camp "domicili curs" de l'e-Secretaria. Si aquest camp no conté informació, el rebràs a l'adreça informada al camp "domicili familiar".

Més informació sobre el carnet

• Com a nou estudiant també rebràs la carpeta UPC.
    El teu centre docent t'informarà d'on i quan es podrà recollir la carpeta.