Recull el teu carnet UPC

6.Recull el teu carnet UPC

• El carnet UPC t'acredita com a estudiant de la Universitat i et permet l'accés a diferents serveis: biblioteques, laboratoris, edificis...

Per generar el carnet és imprescindible que pugis la teva foto al sistema en el moment del registre.

Si ets estudiant del centre docent que indiquem tot seguit, hauràs de recollir el teu carnet a qualsevol dels següents punts d'emissió:

» FIB, ETSETB, ETSECCPB, al Campus Diagonal Nord

» ETSEIB, ETSAB, EPSEB, FME, al Campus Diagonal Sud

» EEBE, al Campus Diagonal-Besòs

» EEABB, EETAC, al Campus del Baix Llobregat

» ESEIAAT, FOOT, CITM , al Campus de Terrassa

Dates per recollir el carnet: del 13 de setembre al 8 d'octubre. A partir del 6 de setembre, hauràs de sol·licitar cita prèvia a través d'aquesta mateixa web.

Ampliació per recollir el carnet fins al 22 d'octubre sense cita prèvia al Campus Diagonal Sud.

• En cas que el teu centre docent sigui l'EPSEM, l' EPSEVG, l' ETSAV, l'FNB o CFIS, el rebràs per correu postal a l'adreça que hagis informat al camp "domicili curs" de l'e-Secretaria. Si aquest camp no conté informació, el rebràs a l'adreça informada al camp "domicili familiar".

• Com a nou estudiant també rebràs la carpeta UPC.
    El teu centre docent t'informarà d'on i quan es podrà recollir la carpeta.