Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech

Erasmus Mundus master's degree in Computational Mechanics

Escola Tècnica Superior d'Enginyeria de Camins, Canals i Ports de Barcelona (ETSECCPB)

Sense places de nou ingrés per al curs 2018-2019.

L'Erasmus Mundus master's degree in Computational Mechanics (màster universitari en Mecànica Computacional) s’ha dissenyat per a estudiantat que vol desenvolupar els seus coneixements i competències en mecànica computacional amb aplicacions a sòlids, fluids i altres camps interdisciplinaris. L’objectiu és l’adquisició de les habilitats necessàries per modelitzar, formular, analitzar i aplicar eines de simulació per resoldre problemes d’enginyeria avançats. També assimilaran les habilitats necessàries per entendre aquests enfocaments dins del context més ampli de la ciència de l’enginyeria. Aquestes habilitats es complementen amb un component empresarial que els proporciona  les eines necessàries per crear empreses amb èxit i millorar la seva pròpia ocupabilitat.

Aquest màster ha rebut la menció “International Master’s Programme”, que atorga l’Agència de Gestió d’Ajuts Universitaris i de Recerca (AGAUR) de la Generalitat de Catalunya (convocatòria 2013).

El màster està organitzat per un consorci internacional format per cinc universitats en cooperació amb el Centre Internacional de Mètodes Numèrics en Enginyeria (CIMNE): Swansea University (Regne Unit), École Centrale de Nantes (França), Universität Stuttgart (Alemanya), Tsinghua University (Xina) i UPC.

Durada i inici
Dos cursos acadèmics, 120 crèdits ECTS
Horaris i modalitat
Matí i tarda. Presencial
Preus i beques

El preu dels màsters Erasmus Mundus el fixa el Consorci d'universitats que organitza els estudis i és el mateix a totes les universitats participants. Per a més informació, cal consultar el web del Màster.

Beques i ajuts per a màsters universitaris Obre en finestra nova

Idiomes
Anglès

Informació sobre l'ús de llengües a l'aula i els drets lingüístics de l'estudiantat.

Títol oficial
Inscrit en el registre del Ministeri d'Educació, Cultura i Esport