Elegits els nous representants del Comitè d'Empresa del PAS Laboral i de la Junta del PDI Funcionari

La candidatura de CCOO és la que ha obtingut el major nombre de representants en el Comitè d'Empresa del PAS Laboral, mentre que la Intersindical CSC és la candidatura amb més representats en la Junta del PDI Funcionari, en les votacions efectuades per urna electrònica els dies 10 i 11 d’abril.

12/04/2019

Els dies 10 i 11 d’abril han tingut lloc a la Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech (UPC) les eleccions per escollir els 23 representants Comitè d'Empresa del PAS Laboral i els altres 23 de la Junta del PDI funcionari.

Comissions Obreres (CCOO) és la candidatura que ha obtingut el major nombre de representants en el Comitè d'Empresa del PAS Laboral, amb vuit representants, elegits amb un total de 161 vots. La resta de representants en aquest òrgan col·legiat són: sis de Col·lectius Asamblearis d'Univeristats (CAU), amb 113 vots; quatre de la Confederació General del Treball (CGT), amb 82 vots;  quatre de la Unió General de Traballadors (UTG), amb 73 vots, i un de la Central Sindical Independent (CSI-F), amb 14 vots.  Les 1.047 persones convocades han emès 474 vots (31 dels quals han estat en blanc i cap declarat nul), una xifra que representa més del 45 % de participació (un percentatge similar al de les eleccions anteriors, efectuades al maig del 2015 i amb una participació de prop del 44 %)

En el cas del 23 membres de la Junta del PDI Funcionari, la Intersindical CSC és la candidatura que ha obtingut el major nombre de representants en aquest òrgan col·legiat, amb nou representants electes, escollits amb 226 vots. La resta de representants elegits són: sis de CCOO, amb 152 vots; 3 de CSI-F, amb 70 vots, i altres tres de la UGT, amb 59 vots. Les 964 persones convocades a les urnes per escollir els 23 membres d’aquest òrgan col·legiat de representació han emès un total de 526 vots (19 dels quals han estat en blanc i cap declarat nul), xifra que significa un prop del 55 % de participació (un 20 % superior a la de les eleccions anteriors, el mes de maig del 2015).

Més informació

Tota la informació dels dos processos electorals està publicada al portal de personal, en els respectius apartats de PDI i PAS