Enric Mayol, nou director del Departament d'Enginyeria de Serveis i Sistemes d’Informació

Descarregar

D'esquerra a dreta: el director sortint del Departament d'Enginyeria de Serveis i Sistemes d’Informació, Antoni Urpí; el rector, Francesc Torres, i el nou director del Departament, Enric Mayol

El professor i investigador Enric Mayol Sarroca ha pres possessió del càrrec de director del Departament d'Enginyeria de Serveis i Sistemes d’Informació. Pren el relleu a Antoni Urpí Tubella, en el càrrec des del 2013.

23/02/2021

Enric Mayol dirigeix, des del 19 de febrer, el Departament d'Enginyeria de Serveis i Sistemes d’Informació de la Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech (UPC), càrrec que ha exercit el professor i investigador Antoni Urpí en els darrers vuit anys.

Doctor enginyer en Informàtica per la UPC, Enric Mayol és professor agregat de la Universitat des del 2008. Imparteix docència en el grau en Enginyeria Informàtica de la Facultat d'Informàtica de Barcelona (FIB), a les especialitats de Sistemes d'Informació (de la qual ha estat el responsable fins al 2020) i d'Enginyeria del Software, en les quals dirigeix nombrosos Treballs de Fi de Grau (TFG).

Actualment és coordinador de l'assignatura Treball de Fi del Màster (TFM) del màster universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes que s'imparteix a la FIB. Del 2017 al 2020 ha estat responsable d’aquest màster i, durant el període 2014-2015, ha estat sotsdirector de l'Institut de Ciències de l'Educació (ICE) de la UPC.

A més de ser expert en formació del professorat i e-learning, com a investigador focalitza la serva recerca en Enginyeria del Software, Enginyeria de Serveis, Sistemes d'Informació i Bases de Dades.

És membre del grup de recerca Information Modeling and Processing (IMP) i ha participat, anteriorment, en el Group of Software and Service Engineering (GESI)  i en el grup Services for Ubiquitous Social and Humanistic Information Technologies and Open Source (SUSHITOS).