Lluís Giménez Mateu renova com a director del Departament de Representació Arquitectònica

Retrat de Lluís Giménez Mateu
Descarregar

Descarregar

Lluís Giménez Mateu, director del Departament de Representació Arquitectònica, amb el rector de la UPC, Daniel Crespo, i la secretària general, Ana B. Cortinas, en la presa de possessió

Lluís Giménez ha pres possessió, el 18 de juliol, com a director del Departament de Representació Arquitectònica de la UPC, càrrec que exerceix des del juny de 2019.

19/07/2023

El professor i investigador Lluís Giménez Mateu ha iniciat el segon mandat al capdavant del Departament de Representació Arquitectònica de la Universitat Politècnica de Catalunya - BarcelonaTech (UPC) després d'haver estat reelegit en el càrrec. L’acte de presa de possessió ha tingut lloc el 18 de juliol a Barcelona.

Arquitecte per l’Escola Tècnica Superior d’Arquitectura del Vallès (ETSAV) des del 2001, es va doctorar el 2016 amb menció internacional per l’Escola Tècnica Superior d'Arquitectura de Barcelona (ETSAB), on imparteix docència des del 2003 en les disciplines de geometria descriptiva i sistemes paramètrics de modelatge i disseny. A més, ha estat professor visitant del màster universitari en Paisatgisme (MBLandArch), del grau en Multimèdia i del màster en Disseny i Comunicació Visual de la Fundació Politècnica de Catalunya (FPC). Ha col·laborat amb la Universitat d’Arquitectura i Urbanisme Ion Mincu de Bucarest, de Romania, i el Beijing Institute of Architectural Design (BIAD), de la Xina.

Lluís Giménez també és membre del grup de recerca Quality of Urban Life: Innovation, Sustainability and Social Engagement (QURBIS). Des del 2009, pertany a la coordinació de la matèria de Dibuix Tècnic de les Proves d'Accés a la Universitat (PAU). Ha participat en la redacció de llibres i articles científics en revistes, i també ha estat ponent en diferents congressos en els apartats de geometries complexes, impressió 3D i la realitat virtual i augmentada.