Vicenç Puig, novament director del Departament d'Enginyeria de Sistemes, Automàtica i Informàtica Industrial

Descarregar

Vicenç Puig, juntamenent amb el rector Francesc Torres, signant com a director del departament duant la presa de possessió del càrrec

El catedràtic Vicenç Puig Cayuela continuarà els propers quatre anys al capdavant del Departament d'Enginyeria de Sistemes, Automàtica i Informàtica Industrial de la UPC.

25/07/2019

Vicenç Puig inicia el seu segon mandat com a director del Departament d’Enginyeria de Sistemes, Automàtica i Informàtica Industrial de la Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech (UPC), després d’haver estat reelegit en el càrrec. La presa de possessió ha tingut lloc el 25 de juliol.

Doctor en Enginyeria de Control i enginyer en Telecomunicació per la UPC, Vicenç Puig imparteix docència de les assignatures de l’àrea d’Automàtica a l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria Industrial de Barcelona (ETSEIB) i a l’Escola Superior d'Enginyeries Industrial, Aeroespacial i Audiovisual de Terrassa (ESEIAAT)

Pel que fa a la recerca, els seus àmbits d’expertesa són els sistemes avançats de control i la diagnosi i el control tolerant a fallades de sistemes industrials. Una tasca que desenvolupa com a responsable del grup de recerca Sistemes Avançats de Control (SAC) —que forma part de l’interdisciplinari Centre Específic de Recerca (CER) en Supervisió, Seguretat i Control Automàtic (CS2AC-UPC)— i com a investigador de l’Institut de Robòtica i Informàtica Industrial (IRI), del CSIC i la UPC.

Dins la mateixa Universitat ha estat membre de la Comissió de Doctorat, així com responsable del programa de doctorat Control, Visió i Robòtica, impulsat pel departament que dirigeix i integrat, actualment, en el programa d’Automàtica, Robòtica i Visió de la UPC. També ha estat responsable del Màster universitari en Automàtica i Robòtica.

Fóra de l’àmbit de la UPC, és vicepresident del comitè tècnic SAFEPROCESS de l’Associació Mundial d’Automàtica (IFAC), dedicat a promoure la recerca en diagnosi i control tolerant de sistemes i processos industrials.