Acords, documents i informe del rector del Consell de Govern del 22 de juny

Assistents a la reunió a la Sala de Juntes del Rectorat de la Universitat
Descarregar

Assistents a la reunió a la Sala de Juntes del Rectorat de la Universitat

Ja es poden consultar, al web Govern UPC, els acords, els documents informatiu i l'informe del rector corresponents a la sessió del Consell de Govern del 22 de juny. Una sessió que ha estat centrada en la regulació de la figura de professorat substitut i en els reglaments de selecció i contractació tant d’aquest col·lectiu com del professorat associat.

22/06/2023

La sessió 06/2023 del Consell de Govern de la Universitat Politècnica de Catalunya - BarcelonaTech (UPC), de caràcter ordinari, ha tingut lloc el 22 de juny. Ha estat centrada en l'aprovació dels acords sobre la regulació de la figura de professorat substitut i el reglament de selecció i contractació corresponent, així com del reglament, en el mateix sentit, per al professorat associat.

Els acords, documents informatius, així com l'informe del rector corresponents a la sessió ja es poden consultar, dins l'ordre del dia, al web Govern UPC.

El vídeo de l'emissió de la reunió està disponible, prèvia autentificació, a Zonavídeo UPC.