El 23 d’octubre, sessió extraordinària del Claustre Universitari per debatre la resposta de la UPC amb motiu de la sentència pels fets d'octubre del 2017

Avui, 23 d’octubre, de 15 a 18 h, té lloc una sessió extraordinària del Claustre Universitari de la UPC, amb un únic ordre del dia: el debat sobre la resposta institucional de la Universitat amb motiu d'haver-se fet pública la sentència del judici pels fets d'octubre del 2017.

23/10/2019

La sessió té lloc a l’Auditori de l’edifici Vèrtex del Campus Nord (Eusebi Güell, 6, de Barcelona), i es pot recuperar a Zonavideo UPC. De caràcter extraordinari, la sessió tú un únic punt en l’ordre del dia: el debat sobre la resposta institucional de la Universitat amb motiu d'haver-se fet pública la sentència del judici pels fets d'octubre del 2017.