‘50 capes de coneixement’: la nova carpeta de la UPC del curs 2021-2022

Descarregar

‘50 capes de coneixement’ és el disseny de la nova carpeta de la UPC per al curs 2021-2022 i és obra de Mireia Escriu, estudiant del CITM

Mireia Escriu Cánovas, estudiant del Centre de la Imatge i la Tecnologia Multimèdia (CITM) de la UPC, és l’autora de la proposta guanyadora de la 18a edició del Concurs de la carpeta UPC. El seu disseny, que du per títol ’50 capes de coneixement’, il·lustra la nova carpeta del curs 2021-2022, que ja s'ha distribuït entre l'estudiantat i està disponible, a un preu de tres euros, a UPCshop.

01/09/2021

’50 capes de coneixement’ és el disseny triat per la comunitat de la Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech (UPC) i que lluirà la carpeta del curs acadèmic 2021-2022. I és que la proposta de Mireia Escriu Cánovas, estudiant del CITM de la UPC, ha estat la més votada, amb 1.171 vots, del 18è Concurs de la carpeta UPC.

La resta de finalistes, per ordre de vots, han estat: Gerard López López, estudiant de l’Escola d'Enginyeria de Telecomunicació i Aeroespacial de Castelldefels (EETAC) amb la proposta ‘50 anys de somnis’, (amb 819 vots); Meritxell Cristobal Blanco, estudiant de l’Escola Tècnica Superior d'Arquitectura de Barcelona (ETSAB), amb Traçant vida’ (805 vots); Marc Vera Atzera, estudiant de l’Escola Politècnica Superior d'Enginyeria de Vilanova i la Geltrú (EPSEVG), amb ‘50 anys amb futur’ (637 vots), i Ionut Ovidiu Suteu, també estudiant de l’EPSEVG, amb ‘50 anys junts’, que ha rebut 467 vots.

En la 18a edició del concurs es va proposar que la temàtica per inspirar els dissenys de la carpeta fos el 50è aniversari de la UPC. La guanyadora del concurs d’enguany, Mireia Escriu, serà premiada amb una tauleta mini i l'import equivalent, fins a un màxim de 2.000 euros, en crèdits matriculats durant el curs acadèmic 2021-2022 en estudis oficials (grau o màsters universitaris) en centres propis de la UPC. I el premi més important: la reproducció del seu disseny en les carpetes que imprimirà la UPC i donarà a l'estudiantat el curs 2021-2022.

A més de distribuir-se entre l'estudiantat, la carpeta es pot adquirir, per tres euros, a la botiga de marxandatge de la Universitat, UPCshop.