'ACE' se situa entre les revistes científiques de més qualitat en arquitectura

La revista científica 'Architecture, City and Environment (ACE)', publicada pel Centre de Política de Sòl i Valoracions (CPSV) de la UPC, s'ha situat entre les revistes científiques d'accés obert de més impacte i prestigi internacional en arquitectura.

27/09/2018

Publicada pel Centre de Política de Sòl i Valoracions (CPSV) de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) en coedició amb la Universitat de Guadalajara (Mèxic), Architecture, City and Environment (ACE)  s'ha situat en el segon quartil (Q2), concretament en la posició 35 de les 98 publicacions científiques de màxima referència en l'àrea d'arquitectura. És la primera revista en aquest àmbit editada a la UPC i publicada en accés obert que es posiciona en aquest quartil. Va començar a ser indexada a SCOPUS-SJR el 2011 i actualment ho està en les àrees de Ciències Socials, específicament en 'Estudis Urbans' i 'Geografia, Planificació i Desenvolupament', així com també en Enginyeria, específicament a 'Arquitectura'. La publicació, a més, es troba indexada en el Emerging Sources Citation Index de Web of Science.

La revista, que el juny passat ha publicat el seu número 37, es va crear el 2006 i es publica quadrimestralment a Open Access Journal, en accés i consulta gratuïts., Dirigida pel professor Josep Roca Cladera, té com a responsable de redacció a Carlos Marmolejo.