Acte de reconeixement al professor Fermín Sánchez, Premi UPC a la Qualitat en la Docència Universitària 2020

Descarregar

El professor de la FIB, Fermín Sánchez, amb el rector de la UPC, Daniel Crespo, en un moment de l'acte de reconeixement

Descarregar

El rector de la UPC, Daniel Crespo, i el president del Consell Social de la Universitat, Ramon Carbonell, han presidit l'acte

Descarregar

Fermín Sánchez ha impartit una xerrada sobre com aprèn el cervell

Dimarts, 21 de setembre, a les 13 h, a la Facultat d’informàtica de Barcelona (FIB) de la UPC, ha tingut lloc l’acte de reconeixement institucional al professor Fermín Sánchez, guardonat en la 23a edició del Premi UPC a la Qualitat en la Docència Universitària per la trajectòria docent i que ha impartit la xerrada ¿Cómo aprende el cerebro?.

21/09/2021

El rector de la Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech (UPC), Daniel Crespo, i el president del Consell Social de la Universitat, Ramon Carbonell, han presidit l’acte de reconeixement de Fermín Sánchez Carracedo, professor del Departament d’Arquitectura de Computadors a la Facultat d’Informàtica de Barcelona (FIB), reconegut amb el Premi UPC a la Qualitat en la Docència Universitària l’any 2020. Un guardó convocat pel Consell Social que també va rebre Lourdes Reig, professora del Departament d’Enginyeria Agroalimentària i Biotecnologia i, actualment, vicerectora de Política Internacional, que rebrà un reconeixement institucional el proper mes d’octubre.

Els guardons del premi es van lliurar, per via telemàtica, al gener del 2020, pel context de pandèmia, i en el marc de la jornada '50 anys de Ciència amb Consciència’.

En el decurs de l’acte de reconeixement, que ha tingut lloc dimarts, 21 de setembre, a les 13 h, a la sala d'actes Manuel Martí Recober de la FIB, al Campus Diagonal Nord de Barcelona, el professor Fermín Sánchez ha impartit la xerrada ¿Cómo aprende el cerebro?

L'acte s'ha emès en directe pel canal de Youtube de la FIB.

Innovació docent en informàtica i compromís social

El jurat de la 23a edició del Premi UPC a la Qualitat en la Docència Universitària va distingir Fermin Sánchez per una trajectòria rica en innovació docent, durant la qual ha implantat metodologies actives per a l’aprenentatge de l'estudiantat en l’àmbit de la informàtica.

El jurat també va valorar la implicació del professor en projectes de cooperació al desenvolupament i en la promoció de valors vinculats al respecte amb l’entorn i el suport a col·lectius socials que pateixen dificultats.