Homenatge en memòria a Rosa Argelaguet, directora de la UPC-EPSEM

Descarregar

Rosa Argelaguet

La UPC retrà homenatge, el proper 17 de febrer, a Rosa Argelaguet, directora de l'Escola Politècnica Superior d'Enginyeria de Manresa (EPSEM), que va morir el 30 de gener.

12/02/2020

L'acte d'homenatge en memòria de Rosa Argelaguet, directora de l'EPSEM de la Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech (UPC), tindrà lloc a partir de les 12 h a la Biblioteca del Campus Universitari de Manresa (Av. Bases de Manresa, 7-11).

Nascuda a Sallent, Rosa Argelaguet va morir el 30 de gener. Doctora enginyera industrial per la UPC i experta en enginyeria de sistemes i automàtica, va ser cap d’estudis de l’EPSEM i directora del Departament de Disseny i Programació de Sistemes Electrònics des de l’any 2010 i fins a la seva integració al Departament d'Enginyeria Minera, Industrial i TIC. Així mateix, va ser vicerectora de Docència i Estudiantat (1998-2001) de la UPC durant el mandat del rector Jaume Pagès.