Acte de reconeixement al professor Miguel Valero, guardonat amb el Premi UPC a la Qualitat en la Docència Universitària 2019

Descarregar

Descarregar

Miguel Valero, professor del Departament d'Arquitectura de Computadors, guardonat amb el Premi UPC a la Qualitat en la Docència Universitària 2019

L’esdeveniment ha tingut lloc el dijous 20 de febrer, a les 12.30 h, a la sala d’actes de l’Escola d’Enginyeria de Telecomunicació i Aeroespacial de Castelldefels (EETAC), on el professor Miguel Valero, premiat pel Consell Social per la seva trajectòria docent, ha impartit la conferència ‘Tres històries sobre innovació docent (alguna d’elles per a no dormir)’.

20/02/2020

El dijous 20 de febrer, a les 12.30 h, a la sala d’actes de l’Escola d’Enginyeria de Telecomunicació i Aeroespacial de Castelldefels (EETAC), el Consell Social de la Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech (UPC) ha reconegut el professor Miguel Valero, guardonat amb el 22è Premi UPC a la Qualitat en la Docència Universitària 2019 en la modalitat de trajectòria docent.

L’esdeveniment ha comptat amb la intervenció del rector de la UPC, Francesc Torres; del president del Consell Social de la Universitat, Ramon Carbonell, així com del professor de l’EETAC Miguel Valero, del Departament d’Arquitectura de Computadors, que ha ofert la conferència ‘Tres històries sobre innovació docent (alguna d’elles per a no dormir)’.

El jurat del Premi, fallat la primavera passada, ha destacat de Miguel Valero la seva figura com a referent en innovació docent i la seva trajectòria de dedicació a la formació del professorat en docència universitària. El professor de l’EETAC també va rebre la Distinció Jaume Vicens Vives 2019, que atorga la Generalitat de Catalunya en reconeixement a l’excel·lència en la docència universitària.

La tasca del professor de l’EETAC per aconseguir la qualitat en la docència es destaca a partir del plantejament de qüestions essencials, com són el per què no aprenen els estudiants com es voldria, quina és la manera més eficaç d’aprendre continguts generals i específics, o què pot fer la persona docent per ajudar els estudiants a assimilar els conceptes.

En aquesta edició del Premi, el reconeixement a la trajectòria docent també es va atorgar a la professora Isabel Mercader, del Departament de Física, a títol individual, i a la iniciativa CreativeLAB, en la modalitat col·lectiva. El lliurament dels guardons va tenir lloc el 4 d'octubre, durant l’acte d’inauguració del curs acadèmic 2019-2020.