L’aplicació de compres de les UTGs, Premi UPC a la Qualitat de la Gestió Universitària del Consell Social

Imatge de l'eina de compres de les UTGs
Descarregar

Eina de compres de les UTGs, premiada amb el 8è Premi UPC a la Qualitat de la Gestió Universitària

Una eina que facilita la gestió i el seguiment de les comandes de les Unitats Transversals de Gestió (UTGs) de la UPC ha estat reconeguda amb el 9è Premi UPC a la Qualitat de la Gestió Universitària. Convocat pel Consell Social de la UPC, el premi és un reconeixement de la gestió de qualitat en l'àmbit de l'activitat desenvolupada pel personal d'administració i serveis de la Universitat.

27/07/2023

En aquesta novena edició del certamen, el projecte guanyador ha estat ‘Aplicació de compres de les UTGs’. Es tracta d’un projecte col·laboratiu, presentat per Rosa Mª Martín, José Angel Fernández i Glòria Rodríguez, de la Unitat Transversal de Gestió de l’Àmbit TIC Campus Nord (UGT CNTIC), i Núria Pla i Joan Morera Valls, de l’Àrea d’Economia, en nom de tots els participants en el projecte.

Fins a la posada en marxa d’aquest projecte, no hi havia cap eina que contemplés tot el cicle de vida d’una comanda, considerant el funcionament descentralitzat de les UTGs de la Universitat. Amb la nova eina es vol millorar l’experiència d’usuari i la satisfacció del PDI i el PAS a l’hora de realitzar i fer el seguiment de la tramitació i la recepció de comandes, i també de les sol·licituds de comanda de manera àgil, usable i des de qualsevol dispositiu. Es tracta, bàsicament, d’un punt únic d’accés que inclou un sistema de notificacions que permet agilitzar la gestió de les compres, així com l’adaptació a l’ecosistema de cada UGT. La iniciativa s’ha desenvolupat en estreta col·laboració amb la UTG CNTIC, 10 UTGs pilot, la Unitat d’Economia i l’Àrea TIC de la Universitat. El jurat, que s’ha reunit l’11 de juliol, ha valorat molt positivament l’adaptabilitat de l’eina i la inclusió de diversos rols que pot prendre l’usuari, essent la primera aplicació desenvolupada a les UTGs.

El Premi a la Qualitat de la Gestió Universitària, atorgat pel Consell Social de la Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech (UPC), reconeix activitats i projectes de millora de la gestió presentats pel personal d’administració i serveis de la Universitat. Amb una periodicitat biennal, destina un total de 2.000 euros a la iniciativa guanyadora.