Es reprèn l'activitat acadèmica a l'ETSEIB després d'evacuar l'edifici per un connat d’incendi

Bombers a l'entrada de l'ETSEIB
Descarregar

Els Bombers de Barcelona han actuat immediatament al connat d'incendi de l'ETSEIB

Aquest matí, a les 12:30 hores, s’ha produït un connat d’incendi a la vuitena planta de l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria Industrial de Barcelona (ETSEIB) de la UPC. Immediatament s’ha aplicat el Pla d’autoprotecció per a l’evacuació previst i s’ha desallotjat l’edifici, ubicat a l’avinguda Diagonal, 647, i ocupat en aquell moment per unes 800 persones. A les 13:50 h s'ha reprès l'activitat acadèmica, un cop ho han autoritzat els Bombers de Barcelona.

18/04/2024

L’origen del connat d’incendi que s'ha produït a l'ETSEIB de la Universitat Politècnica de Catalunya - BarcelonaTech (UPC) ha estat un sistema d’alimentació elèctrica en una sala d’ordinadors de l’Escola. Els Bombers de Barcelona han actuat i no s’han registrat danys personals ni estructurals. A les 13:50 hores, s'ha reprès l'activitat acadèmica, un cop ho han autoritzat els Bombers de Barcelona.