Aprèn idiomes i competències interculturals en línia amb Unite!

Les universitats associades a Unite! ofereixen cursos en línia d'idiomes, comunicació i competències globals a tot l'estudiantat matriculat en qualsevol de les institucions associades

17/02/2022

El Centre de Formació Multilingüe i Multicultural de Unite! ha llançat enguany la nova sèrie d'eines d'aprenentatge virtual d'idiomes. A partir d'aquesta primavera, Unite! ofereix la possibilitat a tots els estudiants de les diverses universitats de l'aliança de poder estudiar els 9 idiomes oficials de l'aliança, millorar les competències globals realitzant cursos de llengua i cultura en línia al costat d'estudiants d'altres universitats europees. Des de la UPC, aquesta oferta formativa està coordinada pel Servei de Llengües i Terminologia.

La diversitat lingüística i cultural, entesa com un actiu positiu forma part de la missió de Unite!. La competència global, entesa com la capacitat de comunicar-se i treballar de manera eficaç i adequada amb persones de diferents orígens, es considera cada vegada més una competència bàsica, vital per als graduats i graduades en enginyeria. La diversitat cultural comporta la possibilitat d'aprendre coses noves d'altres persones, la qual cosa permet aportar noves idees als reptes comuns.

L'aliança Unite! treballa per a aconseguir un multilingüisme flexible que inclou l'anglès com a idioma dominant d'ensenyament a nivell de màster i doctorat, així com la llengua i cultura locals de la universitat associada. Unite! promou valors europeus comuns i una forta identitat europea i, en aquesta línia, el Centre de Formació Multilingüe i Multicultural dona suport a la comunitat d'estudiants oferint-los l'orientació i els serveis necessaris per a assegurar la integració i la promoció de la cultura a través de l'idioma. En definitiva, les eines necessàries per a gaudir dels avantatges de la convivència en un món globalitzat i culturalment divers.

Alguns dels cursos ja es van començar a impartir el desembre passat, tots s'imparteixen en línia i des de totes les universitats associades a Unite!:
Aalto University (Finlàndia), KTH Royal Institute of Technology (Suècia), Grenoble Institute of Technology (França), Politecnico Di Torino (Itàlia), la Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech (Espanya), la Universidade de Lisboa (Portugal) i la Technical University of Darmstadt (Alemanya)

Per a obtenir informació addicional sobre el contingut, els objectius d'aprenentatge, els requisits, etc., fes clic en el títol del curs. Per a inscriure't segueix l'enllaç 'apply here' sota el títol del curs. Les sol·licituds es tramiten per ordre d'arribada.

Spring semester 2022

Enllaç al curs i al registre
Data límit de registre Període del curs Universitat
20 Dec 18 Jan - 7 Jun KTH Royal Institute of Technology