Arriba la 5a edició dels Diàlegs Unite!

L'aliança organitza un nou Diàleg sota el títol 'Nous Horitzons', que reunirà la comunitat Unite! del 8 al 10 de març (en línia) i del 13 al 15 de juny (presencial a Estocolm). Per primera vegada, els grups de treball dins del projecte H2020 també assistiran a la trobada amb l'objectiu de crear una major integració de tots els membres de l'aliança.

16/02/2022

El Real Institut de Tecnologia d'Estocolm (KTH) acollirà el pròxim Diàleg Unite! 'Nous Horitzons'. Davant d'alguns condicionants de la pandèmia, els organitzadors han presentat una proposta d'esdeveniment que es desenvoluparà en dos moments: el primer, entre el 8 i el 10 de març (en línia) i el segon entre el 13 i el 15 de juny (en format presencial a Estocolm, Suècia). Aquesta proposta de Diàleg permetrà continuar al juny amb els debats iniciats al març garantint les mesures de seguretat derivades de la pandèmia.

Del 8 al 10 de març, l'esdeveniment en línia inclourà sessions de la Plataforma de Govern i del Fòrum Acadèmic, òrgans principals de govern de l'aliança. També tindrà lloc, en aquestes dates, la reunió de l'Assemblea General d'H2020 de Unite!, així com la sessió plenària del projecte H2020, a la qual poden assistir tots els membres de la comunitat Unite!. La sessió tindrà lloc el 9 de març, de 10 a 12 hores, i el 10 de març, de 9 a 11:30 hores. Totes dues sessions se centraran en els desenvolupaments actuals de l'aliança en el marc del programa europeu H2020 i es retransmetran en línia a través de Zoom.
Les inscripcions ja estan obertes.

Del 13 al 15 de juny, la comunitat Unite! es reunirà de manera presencial a Estocolm. El KTH acollirà les sessions en les quals els grups de treball d’Erasmus+ i d'H2020 debatran sobre els últims avanços i projectes posats en marxa. El programa preliminar i la informació sobre la inscripció estaran disponibles després de l'esdeveniment de març.

Els Diàlegs Unite!
Aquest diàlegs són el format clau per augmentar la visibilitat de Unite! en les universitats membres i els seus ecosistemes i per difondre la visió de l'aliança entre el personal universitari i l'estudiantat. Les trobades estan obertes a tots els membres de les universitats associades i els informes, debats, revisions i estratègies futures es comparteixen amb tota la comunitat de Unite! i impliquen els seus membres de manera activa.
Fins ara, s'han organitzat quatre Diàlegs:

• 11-14 de febrer de 2020, Espoo-Hèlsinki/Finlàndia, organitzat per la Universitat d'Aalto.
  • 30 de setembre de 2020, Lisboa, organitzat per la Universitat de Lisboa.
  • 8-10 de març de 2021, Grenoble, organitzat pel INP de Grenoble a França (Rhone Alps).
  • 29 i 30 de novembre i 1 de desembre de 2021, Barcelona, organitzada per la Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech (UPC).