Bons resultats de la UPC en sostenibilitat i internacionalització de la recerca, en el rànquing QS WUR 2024

Rànquing QS WUR 2024

Rànquing QS WUR 2024

La UPC ocupa el lloc 354 del món i el 150 d’Europa en la darrera edició del QS World University Rankings, publicat el juny, i obté molt bons resultats en els nous indicadors de sostenibilitat i internacionalització de la recerca.

29/06/2023

En l’edició del QS World University Rankings (QS WUR) 2024, publicat el 27 de juny per QS Quacquarelli Symonds, la Universitat Politècnica de Catalunya - BarcelonaTech (UPC) es la col·loca en el top 24% mundial de la classificació. Es posiciona el lloc 354 en l’àmbit mundial i en el 150 en l’àmbit europeu.

En aquesta vintena edició, la UPC obté molt bons resultats en dos dels  nous indicadors que incorpora: el de sostenibilitat, mesurat a partir dels resultats del darrer QS Sustainability Rankings, i en què ha obtingut 73,3 punts sobre 100,  situant-se en el lloc 186 del món, i el de Xarxa internacional de Recerca, que avalua el grau de diversitat de la col·laboració internacional en les publicacions científiques, i en el qual la UPC ha obtingut 72,8 punts i s’ha  posicionat com la 183ena del món.

El rànquing, que també ha incorporat com a tercer nou indicador els resultats d’ocupació,  avalua 2.963 institucions, de les quals ofereix els resultats de 1.497. D’aquestes, 35 formen part del sistema universitari espanyol.