Comunicat del Consell de Direcció de la UPC sobre el terratrèmol al Marroc

El Consell de Direcció de la UPC emet el següent comunicat en relació amb el fort terratrèmol que ha sacsejat el Marroc.

09/09/2023

El Consell de Direcció de la Universitat Politècnica de Catalunya - BarcelonaTech (UPC) lamenta profundament la situació que està vivint el poble del Marroc després de patir un dels terratrèmols més devastadors de la seva història, i se suma a les mostres de condol per les nombroses víctimes que ha causat.

Volem manifestar la nostra solidaritat, i la de tota la UPC, amb el poble marroquí i amb la comunitat de la UPC i de Catalunya amb llaços familiars i d'amistat amb la zona afectada. Així mateix, oferim el nostre suport i ens posem a disposició per col·laborar perquè la ciutadania del Marroc i les seves universitats puguin recuperar-se al més aviat possible d’aquesta catàstrofe.