Comunicats del Consell de Direcció de la UPC

Rectorat de la UPC

El Consell de Direcció de la UPC ha fet públic dos comunicats: un de condemna als actes violents que han provocat ferits i la pèrdua d’un ull a un estudiant de la Universitat, i un altre per l'empresonament d'una estudiant de la UPC. Els fets s'han produït durant les mobilitzacions en resposta a la sentència judicial pels fets d'octubre del 2017.

22/10/2019

COMUNICAT DEL CONSELL DE DIRECCIÓ (22/10/2019)

La Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech (UPC) condemna els actes violents que han provocat ferits i la pèrdua d’un ull a un estudiant de la Universitat.

La UPC condemna qualsevol acte de violència derivat de l’excepcional situació que vivim a Catalunya. Lamentem aquests fets, mostrem la nostra solidaritat amb l'estudiant i reiterem la voluntat de resoldre el conflicte a través de la via del diàleg.

Barcelona, 22 d'octubre de 2019

COMUNICAT DEL CONSELL DE DIRECCIÓ (21/10/2019)

Davant de les informacions que ens arriben referents a l'empresonament d'una estudiant de la UPC, emetem aquest comunicat demanant que s'aclareixin ràpidament els fets i desitjant que l'estudianta pugui reprendre l'activitat acadèmica el més aviat possible.

Barcelona, 21 d’octubre del 2019