Comunicat del rector de la UPC davant l'avaria del servei de Rodalies

El rector de la UPC, Daniel Crespo, emet el següent comunicat davant l'avaria que ha deixat suspès el servei de Rodalies i mitja distància a tota la xarxa catalana.

09/09/2022

Benvolgudes i benvolguts,

RENFE informa que el servei de Rodalies a Catalunya està suspès a causa d’una avaria en el seu sistema de comunicacions. En aquests moments no donen cap termini de resolució de l’avaria, per la qual cosa no podem descartar que s’allargui tot el dia.

Des del Consell de Direcció us recomanem que cerqueu mitjans de transport alternatius per desplaçar-vos als Campus. Aquelles persones que puguin realitzar la seva tasca remotament haurien de considerar la possibilitat de teletreballar per reduir la congestió de trànsit que segurament es produirà. I en les activitats presencials haurem de ser comprensius amb els possibles retards dels assistents, estudiantat, professorat o personal d’administració i serveis, doncs aquesta circumstància afecta tota la comunitat per igual.

Molt cordialment,

Daniel Crespo, rector de la Universitat Politècnica de Catalunya - BarcelonaTech (UPC)