Arriba a la UPC el concurs internacional de robòtica VEX

VEX Robotics Competition

L’associació de robòtica PUCRA, de l’Escola d’Enginyeria de Barcelona Est (EEBE) de la UPC organitza un concurs de robòtica de la VEX Robotics Competition, els dies 21 i 22 de febrer, a l’Auditori de l’edifici Vèrtex de la UPC. Aquesta competició internacional educativa de robots té tres categories dividides per edats i PUCRA portarà dos equips a la categoria EDR.

20/02/2020

Fins a set nacionalitats diferents participaran a les dues finals nacional i a la final internacional del concurs VEX Robotics que tindrà lloc els dies 21 i 22 de febrer a l’edifici Vèrtex (Plaça Eusebi Güell, 6. Barcelona) de la Universitat Politècnica de Catalunya · Barcelona Tech (UPC).

L’associació de robòtica PUCRA, formada per estudiants de l'Escola d’Enginyeria de Barcelona Est (EEBE) organitza el certamen de la final internacional IQ Challenge Mediterranean Open 2020, la categoria infantil (de vuit a 12 anys), així com la final nacional de les categories EDR (de 12 a 18 anys) i U (a partir de 18 anys).  PUCRA portarà dos equips d'infants i adolescents amb risc d’exclusió social a la categoria EDR. Els equips que es classifiquin en les finals nacionals podran participar al VEX Worlds 2020 que tindrà lloc a Estats Units el proper mes d’abril.

La VEX Robotics Competition és un concurs internacional educatiu de robots on els equips que hi participen han de construir els seus prototips innovadors per superar un repte, que cada any és diferent. L’associació de robòtica PUCRA es va classificar la temporada passada per participar a la final celebrada als Estats Units, on va quedar en 16ena posició de la final mundial de la Divisió VEX U.