Coneix com serà la carpeta de la UPC per al proper curs

L’obra de Max Plans Roca, estudiant de l’Escola Superior d’Enginyeries Industrial, Aeroespacial i Audiovisual de Terrassa (ESEIAAT), ha estat la guanyadora del 17è Concurs Carpeta UPC i serà el disseny elegit per il·lustrar la carpeta del curs 2020-2021.

26/06/2020

‘No plan(et) B’ és el títol de la proposta que ha presentat l’estudiant Max Plans Roca, de l’ESEIAAT, i la que ha obtingut més vots ‒2.001‒ al 17è Concurs Carpeta UPC. Serà aquest, doncs, el disseny de la carpeta que es lliurarà a l’estudiantat el curs 2020-2021.

La proposta ‘Desglaç’, d’Óscar Sánchez, estudiant de la Facultat d’Informàtica de Barcelona (FIB), ha quedat en segon lloc, amb 1.353 vots. La resta de finalistes són ‘Mundo Quebrado’, també de Max Plans, amb 749 vots; ‘Brot d’esperança’, de Blanca Puig, estudiant de l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria Industrial de Barcelona (ETSEIB), amb 733 vots; ‘Finestres vitals’, de Ionut Ovidiu, de Escola Politècnica Superior d’Enginyeria de Vilanova i la Geltrú (EPSEVG), amb 465 vots, i ‘LaUPCcreaVida’, de Ionut Ovidiu, amb 328 vots.

En la 17a edició del concurs es va proposar que la temàtica per inspirar els dissenys de la carpeta fos l'emergència climàtica. El guanyador del concurs d’enguany, Max Plans, serà premiat amb un IPAD mini i l'import equivalent en crèdits matriculats durant el curs acadèmic 2020-2021 en estudis oficials (grau o màsters universitaris) en centres propis de la UPC.