El Consell de l'Estudiantat fa una crida a sumar-se a la columna que encapçala a la manifestació del 8M

El Consell de l'Estudiantat de la UPC fa una crida a la comunitat universitària per unir-se a la columna que encapçalarà a la manifestació del 8M. El mateix dia, a les 12 h, organitza un taller de cartells per a la manifestació al Campus Diagonal Nord.

08/03/2024

La manifestació del 8M, Dia Internacional de la Dona, a Barcelona sortirà a les 18 h de Jardinets de Gràcia, a Barcelona. Des d'aquest punt, sortirà la columna de la comunitat UPC que encapçala el Consell de l'Estudiantat. La comissió d'Igualtat de la UPC s'ha adherit a aquesta crida a la comunitat universitària.

Per preparar els cartells de la manifestació i pintar samarretes, bosses de roba, etc., el Consell de l'Estudiantat organitza un taller el mateix dia 8 de març, a les 12 h al Campus Diagonal Nord, al porxo davant del despatx del Consell. Per participar en el taller cal inscripció prèvia.

Acte central

Així mateix, la UPC organitza diferents activitats per a commemorar el 8M. L'acte central tindrà lloc el 7 de març a les 12 h, a la sala d'actes de l'Escola Superior d'Enginyeries Industrial, Aeroespacial i Audiovisual de Terrassa (ESEIAAT), al carrer de Colom, 11, i es requereix també inscripció prèvia per a assistir. En aquest acte donaran la benvinguda la vicerectora de Responsabilitat Social i Igualtat, Josefina Antonijuan, el regidor de l'ajuntament de Terrassa Pep Forn i el director de la *ESEIAAT, Xavier Roca. A continuació hi haurà una taula rodona sota el titulo 'Inspirant el canvi: dones emprenedores de la UPC' .

Consulta el programa d'activitats del 8M a la UPC