‘On flueixen les idees’, el disseny guanyador del 20è Concurs de la Carpeta UPC

Sara Mejías García, estudiant de l’EEBE, recollint el premi

Imatge del disseny guanyador del 20è Concurs de la Carpeta UPC
Descarregar

‘On flueixen les idees’, de Sara Mejías García, estudiant de l’EEBE, és el disseny guanyador del 20è Concurs de la Carpeta UPC

El disseny de Sara Mejías García, estudiant de l’Escola d’Enginyeria de Barcelona Est (EEBE) de la UPC, ha estat l’escollit per la comunitat universitària UPC per il·lustrar la carpeta del curs 2023-2024. La seva proposta, ‘On flueixen les idees’, ha obtingut 1.407 vots en les votacions del 20è Concurs de la Carpeta UPC.

01/09/2023

La proposta ‘On flueixen les idees’ ha estat la més votada per la comunitat de la Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech (UPC) i serà la imatge de la carpeta UPC del curs acadèmic 2023-2024. Amb 1.407 vots, el disseny de Sara Mejías García, estudiant del grau en Enginyeria de l’Energia de l’Escola d’Enginyeria de Barcelona Est (EEBE), ha guanyat les votacions del 20è Concurs de la Carpeta UPC.

La resta de finalistes, per ordre de vots, han estat:

• ‘Netting’, de Jordi Esteban González, estudiant del màster universitari en Estudis Avançats en Arquitectura-Barcelona (MBArch), de l’Escola Tècnica Superior d’Arquitectura de Barcelona (ETSAB), amb 1.356 vots.
  • ‘Junts construïm UPC’, de Na Zhou, estudiant del grau en Estudis d'Arquitectura, també de l’ETSAB, amb 435 vots.

La guanyadora del concurs d’enguany, Sara Mejías, ha estat premiada amb un ordinador personal valorat en 1.500 euros i veurà com el seu disseny il·lustra les carpetes de la UPC del curs 2023-2024. La carpeta es pot adquirir a la botiga de marxandatge de la Universitat, UPCshop.