Distinció Jaume Vicens Vives a Miguel Valero, professor de la UPC-EETAC

El professor Miguel Valero

Distinció Jaume Vicens Vives a Miguel Valero, professor de la UPC-EETAC
Descarregar

El professor Miguel Valero, en el moment de recollir la distinció

Miguel Valero García, professor de l’Escola d’Enginyeria de Telecomunicació i Aeroespacial de Castelldefels (EETAC) de la UPC, ha rebut la distinció Jaume Vicens Vives a la qualitat docent universitària, que atorga la Generalitat de Catalunya. El Premi s’ha lliurat el 6 de setembre durant l’acte d’inauguració del curs acadèmic 2019-2020 de les universitats catalanes.

09/09/2019

El professor de l'EETAC de la Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech (UPC) Miguel Valero García és un dels premiats amb la distinció Jaume Vicens Vives a títol individual, en reconeixement “a la seva consolidada trajectòria dedicada a la docència universitària i a la formació del professorat i a l'impuls de la innovació docent mitjançant la validació de noves metodologies actives centrades en l'aprenentatge de l'estudiantat, que l'han fet esdevenir un referent en l'àmbit universitari”.

La distinció Jaume Vicens Vives es va crear l'any 1996 i té la finalitat de premiar l'excel·lència en la docència universitària. Les candidatures les presenten els consells socials de les universitats públiques catalanes, o els òrgans equivalents de les universitats privades, i la proposta es tramita a través de la secretaria del Consell Interuniversitari de Catalunya (CIC). Els premis, que poden atorgar-se a títol individual o a títol col·lectiu, tenen un import de 20.000 euros per a cada guardó, que s'ingressa en els pressupostos de les universitats corresponents, i que s'ha de destinar a projectes d'innovació o de millora docent.

Miguel Valero García també ha guanyat aquest any el 22è Premi UPC a la Qualitat en la Docència Universitària en la modalitat de trajectòria docent, atorgat pel Consell Social. La distinció Jaume Vicens Vives la va rebre el 6 de setembre durant la inauguració del curs de les universitats catalanes, que va tenir lloc a la Universitat Pompeu Fabra.