Doctorat amb beca al Politecnico di Torino per als estudiants de Unite!

Les energies renovables, un dels àmbits de recerca del Doctorat

L’ oferta està adreçada a aquells estudiants interessats en fer un doctorat en els àmbits de la revolució verda i la transició ecològica, les energies renovables, la transició digital, l'economia circular o la mobilitat sostenible

17/05/2022

El Politecnico di Torino (PoliTo) ofereix a tots els estudiants de Unite! la possibilitat de fer un doctorat i accedir a un programa de beques a la universitat italiana. L’ oferta està especialment adreçada a estudiants de doctorat de les universitats que formen part de l’aliança Unite! interessats en realitzar un doctorat en co-tutela en els àmbits de la revolució verda i la transició ecològica, les energies renovables, la transició digital, l'economia circular o la mobilitat sostenible.

L’oferta, oberta durant els dos propers anys, compta amb finançament addicional del Pla Nacional de Recuperació i Resiliència (PNRR)*, que també rep suport de la Unió Europea. En concret, està previst concedir 100 beques que seran cofinançades amb empreses i 44 més totalment finançades pel Ministeri italià. Els candidats passaran al menys 6 mesos a l’estranger. Els terminis per a la presentació de sol·licituds són dos: 1 de juny de 2022 i 9 de setembre de 2022. El procés d’admissió finalitzarà el 30 de setembre de 2022 i els doctorands començaran el 31 de desembre de 2022.