Dolors Grau, professora de l'EPSEM, reconeguda amb la distinció Jaume Vicens Vives

Dolors Grau, professora de l'EPSEM de la UPC, rep la distinció de mans del president de la Generalitat, Pere Aragonès, i del conseller de Recerca i Universitats, Joaquim Nadal
Descarregar

La tasca de la professora Dolors Grau, de l'Escola Politècnica Superior d'Enginyeria de Manresa (EPSEM), ha estat distingida amb un dels guardons Jaume Vicens Vives de la Generalitat de Catalunya, en reconeixement de la qualitat docent. Grau ha recollit el premi el 22 de setembre, en el marc de la inauguració oficial del curs acadèmic del sistema universitari català 2023-2024.

22/09/2023

Maria Dolors Grau Vilalta, docent de l'Escola Politècnica Superior d'Enginyeria de Manresa (EPSEM) de la Universitat Politècnica de Catalunya - BarcelonaTech (UPC), és llicenciada en Ciències Químiques per la Universitat de Barcelona i doctorada en Ciències Químiques per la UPC. Professora de la Universitat des de l'any 1983, és també investigadora del Grup de Recerca en Ciència i Tecnologia de la Sostenibilitat (CITES) i directora de l'Exploratori dels Recursos de la Natura. Des d'aquests entorns, Maria Dolors Grau promou l'educació de les STEAM, la divulgació de la ciència i la tecnologia i l'aprofitament sostenible dels recursos de la natura. A través de l'Exploratori, també promou les vocacions cientificotècniques entre l'alumnat preuniversitari, amb activitats d'experimentació que tenen la sostenibilitat com a eix vertebrador.

Grau ha recollit el premi el 22 de setembre, en el marc de la inauguració oficial del curs acadèmic del sistema universitari català 2023-2024, que ha tingut lloc a la Universitat Rovira i Virgili (URV). Un guardó que ha rebut "per la seva trajectòria docent excepcional i de compromís amb el territori amb l'aprofitament sostenible dels recursos de la natura com a fil conductor".