Dos estudiants de la UPC relaten des de Glasgow la Conferència de l'ONU sobre el canvi climàtic

Daniel Muñoz, Elena Arxer i Oliver Herrera, estudiants de la UPC

Daniel Muñoz i Oliver Herrera, estudiants del màster en Ciència i Tecnologia de la Sostenibilitat de la UPC, assisteixen, amb el suport de la Universitat, a la Conferència de les Nacions Unides sobre el canvi climàtic (COP26), que té lloc a Glasgow de l'1 al 12 de novembre.

02/11/2021

Els dos estudiants de la Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech (UPC) faran d’observadors de la conferència COP26 i compartiran en el blog https://cop26.upc.edu/ l’experiència d’assistir-hi. Daniel Muñoz serà a Glasgow durant la primera setmana de la conferència, des del 31 d’octubre fins al 5 de novembre, mentre que Oliver Herrera hi serà del 8 al 12 de novembre. Ambdós estudiants han rebut una beca de la Universitat per poder assistir a la conferència.

Elena Arxer, estudiant del grau en Enginyeria en Tecnologies Industrials de la UPC, els donarà suport des de Barcelona actualitzant el blog i editant els vídeos que elaborin, que també es compartiran al compte d’Instagram d’UPCSostenible.

D’altra banda, els investigadors Olga Alcaraz i Albert Turon, del grup de recerca en Sostenibilitat, Tecnologia i Humanisme (STH) de la UPC, el professor jubilat Josep Xercavins i la investigadora del BSC-CNS Ilaria Vigo també assisteixen a la COP26, així com altres quatre estudiants del màster en Ciència i Tecnologia de la Sostenibilitat .