2.650 persones participen a la jornada conjunta de portes obertes de la UPC, el 14 de febrer

Una noia amb la carpeta UPC i la informació sobre les jornades de portes obertes
Descarregar

Cartell informatiu de les jornades de portes obertes, que porta com a lema 'Territori UPC'

Diverses escoles i facultats de la UPC han obert les portes el 14 de febrer, en sessions presencials de matí i de tarda, per informar i orientar sobre els estudis que imparteixen i mostrar les instal·lacions als futurs i les futures estudiants. Prop de 2.650 persones s'han inscrit a la jornada.

15/02/2024

Cada any, més de 50.000 estudiants s'enfronten a la tria dels estudis universitaris a Catalunya, una decisió important que condiciona el futur professional i que no està exempta d’interrogants.

Amb un índex d'inserció laboral global del 95 %, els graus universitaris de la Universitat Politècnica de Catalunya - BarcelonaTech (UPC) són dels més demandats. De fet, el 2023, més de 7.100 estudiants han sol·licitat plaça en primera preferència per estudiar un algun dels graus la UPC imparteix durant aquest curs acadèmic 2023-2024. D'aquests, un 31 % han estat noies.

Per tal d'orientar els futurs i les futures estudiants universitaris en la tria dels estudis i de mostrar instal·lacions i laboratoris, els diversos centres docents de la UPC han organitzat una jornada de portes obertes conjunta presencial dimecres 14 de febrer. Unes sessions que ajuden a resoldre dubtes i en les quals s'informa de les sortides professionals, la mobilitat internacional, les pràctiques en empreses i de diversos vessants de la vida universitària.

Per assistir a les portes obertes cal inscriure’s en línia a través del web www.upc.edu/jpo, en què es poden seleccionar les sessions (matí o tarda) a les quals es vol assistir clicant a cada grau universitari. Un total de 2.643 persones s'han inscrit a aquesta jornada.

El 20 d’abril tindrà lloc una nova jornada de portes obertes conjunta dels centres docents de la UPC, que se suma a la resta de sessions que es programen al llarg del curs, tant de manera presencial com virtual.