El 22 d'abril, Motorsport Student Conference, amb Ferrari F1 Engineering Academy

La Ferrari Engineering Academy, la UPC i els Enginyers Industrials de Catalunya (EIC) organitzen la Motorsport Student Conference, el 22 d'abril, a les 17.30h, una sessió online adreçada principalment a l'estudiantat de la Universitat interessat en l'àmbit de l'automoció de competició.

20/04/2021

En la webinar Motorsport Student Conference, que tindrà lloc, mitjançant la plataforma Zoom, el 22 d'abril a partir de les 17.30h, la Ferrari F1 Engineering Academy presentarà l'organització i els seus projectes. Una sessió adreçada a l'estudiantat de la Universitat interessat en l'àmbit de l'automoció de competició (tant d'estudis de grau en enginyeria d'automoció com de màster en l'àmbit industrial i TIC, així com als equips de Formula Student i en general als i les joves interessats en aquest camp).

• Les inscripcions a la conferència s'han de fer aquí.
  • Consulteu el programa de la sessió.
La sessió està organitzada per la Ferrari F1 Engineering Academy, la Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech (UPC) i els Enginyers Industrials de Catalunya (EIC). L'estudiantat pot trametre els seus CV a l'adreça FerrariF1Academy@Ferrari.com