Acords, documents i informe del rector de la sessió del 23 de maig del Consell de Govern

Assistents a la reunió des de la Sala de Juntes del Rectorat

Assistents a la reunió des de la Sala de Juntes del Rectorat

Ja estan disponibles, al web Govern UPC, els documents informatius i l’informe del rector corresponents a la sessió de dimarts, 23 de maig, del Consell de Govern de la Universitat.

24/05/2023

Els acords, els documents informatius i l’informe del rector corresponents a la sessió a sessió 05/2023 del Consell de Govern de la Universitat Politècnica de Catalunya - BarcelonaTech (UPC) es poden consultar, desplegant l'ordre del dia, al web Govern UPC.

La sessió, de caràcter ordinari, ha tingut lloc el 23 de maig, en modalitat mixta (presencialment i per videoconferència telemàtica) i s'ha emès en directe per Zonavídeo UPC, on es podrà visualitzar properament, prèvia identificació amb les credencials de la intranet.