Informe del rector, acords i documents informatius del Consell de Govern del 27 de febrer

Descarregar

El Rectorat de la UPC, seu del Consell de Govern de la Universitat

El Consell de Govern de la UPC s'ha reunit dijous, 27 de febrer. L'informe del rector, els acords i els documents informatius de la sessió, de caràcter ordinari, ja estan disponibles a la pàgina web de Govern UPC.

04/03/2020

El Consell de Govern de la Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech (UPC) s'ha reunit el 27 de febrer, a la Sala de Juntes del Rectorat de la UPC seguint aquest ordre del dia.

L’informe del rector, els acords i els documents informatius de la sessió, que es pot recuperar a través de Zonavideo UPC, ja estan disponibles a Govern UPC.