El 6 de juliol s'obre el termini per sol·licitar els préstecs UPC Alumni per a l'estudiantat

El 6 de juliol s'obre el termini per sol·licitar un préstec UPC Alumni per al curs 2020-2021, un programa que ofereix finançament econòmic sense interessos a l’estudiantat amb millor expedient de la UPC, perquè pugui completar la seva formació. La convocatòria es tancarà el 10 de setembre.

01/07/2020

El Programa de préstecs UPC Alumni, impulsat per UPC Alumni i el Consell Social, va adreçat a l’estudiantat de la UPC que vulgui dur a terme una estada internacional (com ara un Erasmus), fer el treball de fi de grau (TFG) a l’estranger (o una activitat similar) o cursar estudis de grau al Centre de Formació Interdisciplinària Superior (CFIS).