Ja estan disponibles els informes i la documentació de la sessió del Consell de Govern del 9 de desembre

S'ha pogut seguir en 'streaming', prèvia identificació a UPCtv

Els informes i la documentació de la sessió del Consell de Govern del 9 de desembre, reunit per via telemàtica, entre els quals hi ha l’informe anual de gestió de la Universitat del 2020, ja estan disponibles al web Govern UPC.

14/12/2020

La sessió 08/2020 del Consell de Govern de la Universitat Politècnica de Catalunya· BarcelonaTech (UPC) ha tingut lloc el matí del 9 de desembre, per via telemàtica.

La reunió s'ha emès en directe, des de la Sala de Juntes del Rectorat (Barcelona), i es pot recuperar a través de Zonavideo UPC. Els informes, els acords i els documents informatius de la reunió ja s'han publicat, dins de cada punt de l'ordre del dia, al web Govern UPC

Continuen les reunions telemàtiques
Aquesta és la tercera sessió del Consell de Govern des de l'inici del curs acadèmic 2020-2021 i s'ha realitzat, un cop més, per videoconferència, com es porten fent des d’inici de la pandèmia de COVID-19, d'acord a les mesures establertes.

El procediment utilitzat (l’aplicació Meet de Google) garanteix, amb total transparència, tant les identitats de les persones membres com la interactivitat, la intercomunicació, la deliberació prèvia als acords i les votacions.